Pages

Ads 468x60px

Sunday 21 September 2014

PASSIVE INCOME FINANCIAL FREEDOM DENGAN SIMKAD TUNE TALK TONE EXCEL!!!!




KELEBIHAN-KELEBIHAN YANG ANDA AKAN DAPAT






Bukan itu sahaja, ToneExcel juga begitu menyayangi semua penggunanya dengan menawarkan insuran kemalangan yang bernilai RM100,000 secara PERCUMA. Tiada telco lain yang seprihatin TuneTalk-ToneExcel.

Buktinya:


TESTIMONIAL-TESTIMONIAL
Tahukan anda Usahawan Telco paling berjaya di Malaysia sekarang?
Seorang Internet Marketer yang bernama Mazelan Abas. Beliau telah menceburi Usahawan Telco sejak tahun 2010. Pendapatan PASIF beliau sekarang setiap bulan beratus ribu ringgit dan sentiasa bertambah setiap bulan! Memang tidak masuk akal!
Jangan memandang rendah kepada bisnes yang bermodalkan kecil dan untung sen-sen. Kerana dari sen-sen itulah Mazelan Abas bergelar Jutawan sekarang.
Bulan 20 July 2010, adalah tarikh saya menyertai WOW Program Tone Excel ini, maka pada bulan inilah saya perlu berkongsi apa yang saya capai dalam 3 tahun ini dan juga apa tindakan di atas percapaian tersebut, samada ianya baik atau pun buruk.
Pendapatan Komisyen: Sekarang ini setiap 21hb setiap bulan (kadang-kadang cepat sikit, kadang-kadang lambat sikit) Tone Excel akan bank in kan komisyen lebih RM30,000 dalam akaun saya. Saya tak perlu buat apa2 lagi kerana ia telah jadi pasif/pencen income. Sebabnya saya telah mempromosikan simkad ini kepada rakan2 selama 3 tahun, dan sekarang saya menikmati hasil penat lelah tersebut. Contohnya pada bulan April 2013 sahaja, jumlah komisyen yang saya terima daripada program ini adalah RM33,200.00
Motivasi Sendiri: Pada 21hb July 2012, saya telah menghadiahkan diri saya sendiri dengan membelikan sebuah BMW 3-Series, bukan baru tapi 2ndHand, murah saja harganya, cuma saya beli kereta tersebut CASH dan ianya 100% datang dari komsiyen Tone Excel ini. Dan saya boleh berkata:
“Inilah hasil Bisnes Tone Excel yang saya buat selama 3 tahun dengan bermodalkan duit sebanyak RM80,
iaitu kereta sebuah BMW cash dan juga pencen sebanyak RM30,000 setiap bulan”



Inilah hasil Bisnes Tone Excel yang saya buat selama 3 tahun dengan bermodalkan duit sebanyak RM80,
iaitu kereta sebuah BMW cash dan juga pencen sebanyak RM30,000 setiap bulan


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program Tone Excel ini:



ermm Dulu…..Saya tidak yakin dengan program seperti ini. Tidak berkeyakinan untuk menjalankan program seperti ini. Tidak mempunyai pengalaman dan pengetahuan berkaitan dgn program ni, dan sedih, tidak pernah dapat duit seperti apa yg saya dapat dengan program Tone Excel ini….Kini, saya dengan tunjuk ajar leader2 yang sentiasa membantu dan tidak kedekut ilmu. Saya banyak belajar bagaimana untuk berniaga. Saya telah memasuki alam lain yg tidak pernah saya bayangkan, keyakinan semakin bertambah, semangat sentiasa berkobar2, dan paling best dapat DUIT, modal rendah, hanya RM80 tetapi pendapatan saya setiap bulan adalah empat angka. Bisnes ni simple dan mudah, tidak susah untuk dijalankan, dengan syarat, kita mesti benar2 faham akan keseluruhan mengenai bisnes nie…

Yg seronoknya baru sehari saya join, saya borak2 dengan rakan sepejabat saya, tanpa bantuan apa2 bahan rujukan dan dengan hanya penjelasan yg saya rasa masih kurang menarik, rakan saya berminat dan terus mendaftar, dalam hati saya berkata WOW, hebatnya bisnes ni, ia telah membuka mata saya dan saya tidak tunggu lama untuk mengkaji dan belajar semua mengenai program ini. Alhamdulillah, disamping kerja yg sangat sibuk, hanya dalam masa 8 hari saya dah memperolehi 4 org downline..WOW.. dah balik modal. dan untung lagi.. seronoknya… Bagi saya, inilah perniagaan yang sangat mudah dan simple. Simkad digunakan oleh semua org malah kanak2 umur 9thn da mempunyai hp, so prospek sangat luas, tiada alasan untuk tidak berjaya, hanya org yng malas sahaja yang akan sentiasa berusaha mencari alasan.
Kini, baru beberapa bulan, saya dah memperolehi duit pencen 4 angka. Alhamdulillah, syukur ke hadrat ilahi kerana memberi saya peluang untuk mengenali program ini. So apa tunggu lagi.. jom bersama2 kita mengejar impian hidup. Ingat, tidak ada duit jatuh dari langit, anda yg menentukan bagaimana ingin mencari sesuap nasi, sama ada dengan cara membanting tulang 24 jam sehari, bekerja hingga berpuloh tahun atau pun dengan cara mudah seperti di dalam Tone Excel ini….
JGN SAMPAI ANDA DIAJAK OLEH RAKAN ANDA.. ALANGKAH BAIKNYA SEKIRANYA ANDA YANG MENGAJAK MEREKA….
Terima Kasih .
SULAIMAN BIN ISMAIL
KUALA LUMPUR

Pandangan saya tentang program ini:salam sejahtera..saya join Tone Excel pada 02.03.12…selama tempoh ini keahlian dalam jaringan saya sudah melebihi 350 org dan ini merupakan isyarat yang sangat jelas dan membuktikan program rujukan WOW Tone Excel ini semakin mendapat sambutan di kalangan pengguna-pengguna handphone…Modal yang rendah (RM80.00 saja), syarikat yang kukuh, faedah insuran RM100K, pemberian point untuk tebus tiket air asia , cabutan bertuah setiap bulan, income pasif, dan macam-macam lagi faedah yang menarik dan sukar dilepaskan …dan yang paling penting produk kita adalah produk keperluan yang mana kita mesti top up setiap bulan…dan sasaran saya dalam tempoh 1 tahun akan datang saya yakin boleh mencapai tahap bebas kewangan dengan mudah dan senang..insyallah…ikut saja panduan yang diberi oleh sifu kita tuan Mazelan Abas….betullah pesanan orang tua-tua…sikit sikit lama lama jadi bukit….
Ayuh rakan-rakan yang belum join Tone Excel….sama ada anda join atau tidak anda tetap top up telefon anda tapi tak ada pulangan melainkan lenyap begitu sahaja….dalam Tone Excel..kita sangat gembira sebab kita mengguna telefon… kita dibayar pula.. .luarbiasa…1 love Tone Excel…..
Terima Kasih .
Yahya @ Yahya Vun Suhaimi
KUDAT, SABAH


Salam sejahtera.
1) Kelayakan dlm perniagaan ini ada dua: umur mesti 12 tahun dan keatas & mempunyai handphone (hp). Hp adalah suatu produk keperluan dan sukar kita nak jumpa org Malaysia yang berumur 12 tahun dan keatas, tidak pakai hp. Inilah potensi pasaran kita dan lebih 33 juta hp telah didaftarkan setakat ini.
2) Modalnya sebanyak RM80 sekali seumur hidup adalah sangat halus, bila kita bandingkan apa yg akan kita akan perolehi. Ramai sangat pengguna2 hp yg mampu utk mencuba perniagaan ini jika dibandingkan perniagaan2 konvensional dan MLM yg lain.
3) Kursus lengkap tentang perniagaan ini ada di dlm internet di bawah kelolaan Sifu Mazelan Abas. Kalau yg tiada komputer, buku tentang bagaimana nak mulakan perniagaan in yg lengkap telah di sediakan oleh Sifu Mazelan.
4) Maintenance bulanan dlm perniagaan ini hanya RM20 sahaja. Kebanyakkan bil bulanan hp kita melebihi RM20 dan kalau kita tak buat perniagaan ini, kita pasti akan menggunakan hp hampir setiap hari.
5) Biasanya org yg mengguna hp akan dapat 3 perkara: bercakap, bersms & berinternet. Tetapi pengguna SimKad Tone Excel mendapat 7 perkara: bercakap, bersms, berinternet, insuran kemalangan RM100 ribu, bila topup akan mendapat point yg boleh ditukarkan kpd tiket kapal-terbang, mendapat corporate rate di Tune Hotel di seluruh dunia & lesen utk berniaga.
6) Outlet utk topup ada di merata-rata tempat di seluruh tanah air. Pengguna bila hendak topup, mereka tak akan cari kita sebab kita bukan penjual topup. Bayangkan bila kita sedang tidor, duit masuk sebab org yg kita kenal & yg tidak kita kenal sedang guna hp. Luar biasa perniagaan ini. Hebat WOW.
7) Syarikat Tune Talk memang kukuh kerana pemegang saham terbesarnya adalah Celcom & Tune Ventures.
8) Pelan pemasaranya sangat mudah utk difahami & mudah diduplikasi.
Akhir sekali, kami ingin mengucapkan jutaan terima kepada Tone Excel & kerana menyediakan platform untuk kami berniaga. Kami juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada upline kami En Ishak Din kerana banyak membantu selama ini & especially to Sifu Mazelan yg menyediakan sistem terbukti berkesan untuk seluruh ahli Tone Excel di Malaysia.
Pn Jahlilawati Abu Bakar
Selangor


KERJA SEKALI, REHAT SEPANJANG MASA


JANGAN TUNGGU LAGI

SMS/ WHATSAPP/ TELEGRAM SAYA

012 2147657
012 2147657
012 2147657

FARHANA

SEGERA UNTUK KETERANGAN LANJUT



















0 comments:

Post a Comment

 

Search This Blog

Sample text

Sample Text

Powered By Blogger

Sample Text